Marmara Marka Zirvesi 2016 Etkinliği 5-6 Mayıs 2016 Tarihlerinde Gerçekleştirildi

 

Pazarlama Anabilim Dalı tarafından düzenlenen ve gelecek yıllarda da sürdürülerek geleneksel hale getirilmesi planlanan Marmara Marka Zirvesi iki günü kapsayan bir program ile 5 – 6 Mayıs 2016 tarihlerinde İşletme Fakültesi C Blok 201 numaralı konferans salonunda gerçekleştirildi.

Organizasyon Komitesi Başkanlığını Prof. Dr. Aypar Uslu’nun yaptığı Marmara Marka Zirvesi etkinliğinde Pazarlama Anabilim Dalı öğretim üyelerinin moderatörlüğünde toplam 8 oturumda, iş dünyasından Yönetim Kurulu Başkanı, Genel Müdür, Marka Danışmanı, Girişimci, Kurumsal İletişim Yöneticisi düzeyinde biri birinden değerli 13 saygın konuk konuşmacı olarak yer aldı. 

Zirve açılışı İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nuran Cömert, Pazarlama Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Aypar Uslu ve Pazarlama Yönetimi Program Başkanı Prof. Dr. Mehmet Tığlı’nın konuşmaları ile yapıldı. Oturum sonunda Reis Gıda Kurucusu Sayın Mehmet Reis ve Gazeteci – Yazar Sayın Demet Cengiz’e plaket takdimi yapıldı.

İlk oturumdan itibaren öğrencilerimizin zirveye yoğun ilgi ve katılım gösterdikleri görüldü.

Zirvenin ikinci oturumunda Dizayn Grup Genel Müdür Yardımcısı Sayn Sedat Sözüdoğru, Mary Antique Kurucusu Meri Taksi Deveciyan ve İnditex Group Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü Sayın Dilara Gözelekli Prof. Dr. Mehmet Tığlı moderatörlüğünde sektörel dinamikler, yoğun rekabet altında marka yönetmenin zorluklarını tartıştı.

Zirvenin üçüncü oturumunda Borsa İstanbul Kurumsal İletişim Direktörü Sayın Doç. Dr. Uğur Batı Nöropazarlama araştırmalarının marka yöneticileri ve marka yönetimi süreci için ortaya koyduğu fırsatları ve nöropazarlama araştırmalarının geleceğini değerlendirdi.

Zirvenin dördüncü oturumunda tecrübeli Marka Danışmanı Sayın Temel Aksoy konuşmasında marka yönetimi sürecinin temellerine ve inceliklerine değindi.

Zirvenin ikinci günü Doç. Dr. Azra Bayraktar moderatörlüğünde Sosyal Sorumluluk Bir Markaya Ne Kazandırır? Başlıklı oturum ile başladı.

İkinci günün ilk oturumunda Vodafone Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü Sayın Sevil Wittmann ve Trafikte Haklarım Derneği Kurucu Başkanı Sayın Yasemin Usta konuşmacı olarak yer aldı.

Zirvenin ikinci günü ikinci oturumunda Üst Yönetim Penceresinden Marka konusu Prof. Dr. Serdar Pirtini moderatörlüğünde Eczacıbaşı İntema Genel Müdürü Sayın Eser Ersoy tarafından ele alındı. 

İkinci günün üçüncü oturumu Yrd. Doç. Dr. Özlen Onurlu moderatörlüğünde Tamek Finans Müdürü Sayın Arta Tunca ile devam etti. Oturumda ekonomik göstergelerin marka ile ilgisi güncel ekonomik veriler ve trendler kapsamında ele alındı. 

Zirvenin son oturumunda Decatlon Buzz Dijital İletişim Ajansı Kurucuları Sayın Samet Ensar Sarı ve Sayın Vadi Efe Prof. Dr. Mehmet Tığlı moderatörlüğünde markaların dijital iletişim kanallarını ve sosyal medya platformlarını kullanımlarına ilişkin bilgilerini örnek olaylar ile aktardı.

Salonda oluşturulan sosyal medya duvarından #markazirvesi2016 etiketi ile yapılan paylaşımlar zirve boyunca salondaki izleyiciler ile buluşturuldu. İki gün boyunca toplam 1010 twitter paylaşımı gerçekleştirildi. Zirvenin ilk günü #markazirvesi2016 etiketi Twitter Türkiye gündeminde TT olarak yer aldı.

Zirvenin tüm oturumları Pazarlama Anabilim Dalı hesabı üzerinden Periscope sosyal ağından canlı olarak yayınlandı. Bu sayede zirveye katılamadığı halde yaklaşık 500 kişi tarafından uzaktan takip edildi.

Etkinlik boyunca her oturumda #markazirvesi2016 etiketini kullanarak sosyal medya üzerinden en fazla içeriği paylaşan öğrencilerimize ve zirve katılımcılarına Beta Yayıncılık sponsorluğunda Pazarlama Bilim Dalı Öğretim Üyelerinin kitaplarından hediye edildi. Ayrıca BrandMap İş ve Yönetim dergisinin sayıları fuaye alanında katılımcılara ücretsiz olarak dağıtıldı.

Zirve destekçisi Nihad Sayar Eğitim Vakfı katkılarından dolayı hazırlanan teşekkür plaketi vakıf adına vakıfta görevli Dr. Emrah Keleş’e taktim edildi.

 

HIZLI ERİŞİM